WhatsApp’a gelecek reklam özelliğinin ayrıntıları belli oldu

Meta, WhatsApp Reklamlarını ve Yeni Özellikleri Duyurdu

Meta, WhatsApp uygulamasında reklam gösterimi ve abonelik temelli yeni özellikleri hayata geçireceğini duyurdu.

Şirketin açıklamasına göre, Meta, reklam hedeflemelerini gizlilik odaklı verilere dayanarak gerçekleştirecek.

Kişisel Veriler Reklamlar İçin Kullanılmayacak

Kullanıcıların kişisel mesajları, aramaları ve grup sohbetleri uçtan uca şifreli kalmaya devam edecek. Reklamlar, uygulamanın “Güncellemeler” sekmesi üzerinden gösterilecek ve içerik üreticileri için kanal öne çıkarma ve ücretli abonelik seçenekleri sunulacak.

Meta, yıllık 160 milyar doları aşan reklam gelirine WhatsApp’ın da katkı sağlamasını hedefliyor.

Güncellemeler sekmesindeki reklam alanı, “Meta Business Manager” üzerinden planlanan kampanyalarla doğrudan entegre çalışacak şekilde kurgulanıyor.

Instagram ve Facebook Reklamları Gibi Hedef Odaklı

WhatsApp’taki reklam modeli, Facebook ve Instagram’daki hedefleme altyapısıyla entegre biçimde tasarlandı. Reklam verenler, WhatsApp’a özelleştirilebilir ve dönüşüm odaklı reklamlar verebilecek.

Yeni yapı sayesinde reklamların görünürlüğünün artırılması ve dönüşüm oranlarında daha yüksek performans elde edilmesi amaçlanıyor.

Dijital Pazarlama İçin Stratejik Sonuçlar

Meta Business’ın partneri Boosmart’ın Kurucu Ortağı Harun Ünlüsoy, WhatsApp’ın markalar için önemli bir alan olacağını belirtti. “Bu reklam modeli, kullanıcılarla doğrudan, kişiselleştirilmiş bir temas kurma imkanı sunuyor. Bu da dijital pazarlamada sadakat, geri dönüş oranı ve mikro hedeflemede yeni bir boyut demek.” dedi.

Ünlüsoy, WhatsApp’a reklam entegrasyonunun, Meta Business Manager kullanıcıları için platformlar arası hedefleme bütünlüğü sağladığını belirtti.

Related Posts

Akaryakıt fiyatlarında son durum: Benzin, motorin ve LPG’ye zam, indirim var mı?

Akaryakıt fiyatlarında son durum: Benzin, motorin ve LPG’ye zam, indirim var mı?

Wall Street haftaya rekorla başladı

New York borsası, haftanın ilk işlem gününü güçlü kazanımlarla kapattı. Yatırımcıların ABD’nin ticaret partnerleriyle anlaşma sağlayacağına dair iyimserliği, endeksleri yukarı taşıdı. Dow Jones endeksi 300 puana yakın artarak yüzde 0,63 yükselişle 44 …

Ticaret Bakan Yardımcısı Gürcan: ‘Iğdır’da kayısı 1 TL, İstanbul’da 120 TL’ye satılıyor’ paylaşımları üzerine inceleme başlattı

Ticaret Bakan Yardımcısı Mahmut Gürcan, “Iğdır’da kayısı 1 TL, istanbul’da 120 TL’ye satılıyor” şeklindeki paylaşımlar üzerine Ticaret Bakanlığı denetim ekiplerince Iğdır’da incelemelerin başlatıldığını bildirdi.

CHP’li Gürer: Konkordato ilan sayısı yılın 5 ayında 2 bin 235’e yükseldi

CHP Niğde Milletvekili Ömer Fethi Gürer, son günlerde görülen büyük firmaların konkordato ilanları hakkında “Konkordato ilanları ve borçlardaki artış, iktidarın ekonomik politikalarının yetersizliğini gözler önüne seriyor” dedi.

ATM’lerde yeni dönem: Para çekme limitleri değişiyor

Bankacılık sektöründe, ATM’lerden yapılan nakit çekim işlemlerine yönelik yeni bir dönem başlıyor. Özel bankaların öncülüğünde başlatılan limit artışlarının, yakın zamanda kamu bankalarını da kapsayacak şekilde genişletilmesi öngörülüyor. ATM …

Sanayi strateji planında KOBİ’ler yok sayıldı: İngiliz hükümetine tepki yağdı

İngiltere’nin uzun zamandır beklenen Sanayi Stratejisi, İşletmeler, Enerji ve Endüstriyel Strateji Departmanı tarafından nihayet kamuoyuyla paylaşıldı. Strateji, ileri imalat, yaratıcı endüstriler, yaşam bilimleri, temiz enerji, savunma, dijital ve …